Welke Dolce Gusto variant komt het beste overeen met 'gewone' koffie?

Dus niet cappuccino, espresso, enz.

is er ook een cafeïnevrije variant van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
5.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap je. Maar ik vind melk in de koffie vies en dus ook cappuccino. Espresso vind ik ook niet lekker. Gewone koffie wel, maar ik zit nu te mierenneuken omdat ik wil weten of ik een echte lekkere bak in huis kan halen. Senseo vind ik ook niet super. Ik zoek de super. Deze vraag is een voorloper om de nieuwe vraag die ik had gesteld... de feitelijke vraag.

Het beste antwoord

Caffe Lungo is normale koffie
Heb nog geen cafeïne vrij gezien