Waar kan je opgeschuimde melk voor gebruiken?

Ik heb een melkopschuimer gekocht voor chocolademelk, en cappuccino, maar waar kan ik het nog meer voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
6.3K

Antwoorden (6)

Het smaakt ook romiger in de gewone koffie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je heerlijke latte machiato's mee maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je opgeschuimde melk door een geklutst ei klopt dan kan je een dikke maar ook luchtige omelet maken!
Dat is iets wat mijn moeder wel eens maakt.
Je kan ook een milkshake maken ermee:opgeschuimde melk en dan een bolletje ijs erdoor.Makkelijk, en je hebt iets echt lekker's!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de melk ook koud opkloppen met een scheutje kaneelsiroop (of een andere smaak). Erg lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een normaal effect bij het maken van cappuccino's is dat de lactose ofwel melksuiker een zoete smaak af geeft aan de koffie die veelal in nederland te bitter word geserveerd. nu kan je dit effect ook gebruiken voor thee, ofwel een chai thee, wat veel kruiden bevat. of een andere is om de smaak van echte orange pekoe te combineren let wel hierbij op de zetmethode en gebruik voornamelijk losse blaadjes. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan er ook sauzen mee opschuimen. leuk om je gasten culinair te verrassen met de kerst