Ik ga vanavond met het vliegtuig, mag ik een blikje bier in mijn (niet handbagage) koffer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
4.3K

Het beste antwoord

Ja, dat mag gewoon hoor! Je mag een bepaalde hoeveelheid alcoholische dranken meenemen. Je kunt dit waarschijnlijk wel vinden op de website van je vliegtuigmaatschappij of op schiphol.nl. Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ruimbagage mag dat, zorg wel dat je het goed inpakt voor het geval er gesmeten wordt met je koffer. Je mag ook bier meenemen als cabinebagage, maar alleen als het op het vliegveld taxfree gekocht is in een verzegelde tas.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Plus Vaak mag je het niet nuttigen in het vliegtuig. Maak je een overstap dan moet het nog gesealed zijn.