Wie weet waar ik een Senseo Portion Pack kan kopen?

Ik ben op zoek naar een winkel in/rond Amsterdam of online shop waar ik een Senseo Portion Pack kan kopen (zie http://www.douweegbertscoffeesystems.com/be/OutOfHome/OnzeProducten/Koffie/Senseo+Portion+Packs/).

Weet iemand toevallig waar ze dit verkopen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Dranken
1.3K

Antwoorden (3)

waarom wil je dit kopen? vind het persoonlijk nogal veel afval per pad..
maar probeer het eens bij de groothandels.(heb je alleen wel een eigen bedrijf, of iemand die je kent met een eigen bedrijf voor nodig)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is inderdaad wel meer afval, maar thuis drink ik niet veel koffie, en na enkele weken open te zijn geweest smaakt de koffie niet meer lekker (ik doe ze nu in zo'n bewaarbus, maar ook dat mag niet baten)
Ik denk dat de Macro dit soort verpakkingen zeker wel heeft, maar daar heb je wel een pasje voor nodig om erin te mogen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij de kweker of inderdaad bij de macro alleen moet je wel een bedrijfje hebben om er naar binnen te mogen