Hoe moet je bestellen bij starbuck?

Ik weet dat het raar klinkt maar het is nogal ingewikkeld. Zo noemen ze bij starbuck small, medium en large heel anders. Ik wil een ijskoffie met magere melk bestellen. Tips zijn welkom alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Hallo, mag ik een ijskofffie met magere melk, middel-groot?

Toegevoegd na 16 seconden:
en als dat niet duidelijk is, krijg je vanzelf vragen

Toegevoegd na 3 minuten:
In het engels: Could I have a medium-sized iced-coffee, with low-fat milk please.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Small, medium en large zijn de maten van de drinkbekers. De formaten liggen vaak als voorbeeld op de toonbank, wil je niet zo een hele groot formaat dan bestel je een small ijskoffie (icecoffee)