Is de Muscle Monster Energy Shake ook verkrijgbaar in Nederland?

Het gaat om dit product: http://www.monsterenergy.com/us/en/products/muscle-monster/#!/products%3Avanilla
Ik vroeg mij af of het ook ergens in Nederland te koop is.

Ritsuka
10 jaar geleden
in: Dranken
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kleine super markten heeft ze meestal niet in duitsland zoals de kk maar wel de grotere in duitsland ! Ik weet wel dat ze de rode hebben en andere smaken die we in nl niet hebben vanille weet ik nog niet zeker hoor :3
Ritsuka
10 jaar geleden
Volgens de site niet

Antwoorden (1)

Ik denk van niet, net zoals de rode . Duitsland heeft ze meestal wel . ik heb daar alle soorten energy dranken wel gezien van monster ( ik spaar alle blikjes) Nederland heeft nooit alle smaken van enery gehad. heel misschien hebben grote bedrijven ze wel zoals de Makro

De site hieronder geeft aan welke smaken Nederland nu momenteel heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
jammer :(
ik kan eens kijken in duitsland als ik bij vrienden ben