Bestaat er ook een pure knoflookdrank,,[extract] waar je niet van gaat stinken?

ik hoorde iets over knoflookazijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Knofloofdrank schijnt wel te bestaan,maar dit wordt door enkele boeren in de pluim/veeteelt toegepast tegen dierziektes.Toevallig kwam het onderwerp deze week tersprake in het programma"Een vandaag".ik meen dinsdag of woensdagavond.Hier op internet zijn de uitzendingen nog wel te downloaden.Dit product wordt bij koeien in hun bek gespoten en bij kippen door het water vermengd.Je zou eens kunnen informeren bij de drogist of het niet voor ons mensen te koop is daar er ook knoflookpillen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet echt. Het enige wat een beetje werkt is peterselie nuttigen met de knoflook houdende gerechten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit over een pure knoflookdrank gehoord, maar als je knoflook wilt nuttigen zonder de stank, dan moet je het groene hart eruit snijden, dat scheelt een heel stuk in de geur.