Bevat Redbull E621?

Aangezien er aroma's in zitten vroeg ik me af of er mogelijk ook de smaakversterker E621 bevat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
Cryofiel
10 jaar geleden
E621 is de natuurlijke stof glutamaat. Komt van nature voor in veel eiwitten, en wordt al gebruikt in duizenden jaren oude oosterse kookkunst.

Het beste antwoord

Googelend kom ik nergens een link tegen.

Sterker nog: op deze pagina komt redbull (of energiedrank) niet voor: http://hetuurvandewaarheid.info/2010/12/01/producten-met-het-ingredient-e621/

Met honderd procent zekerheid kan ik het niet zeggen, maar het is niet waarschijnlijk dat er E621 in redbull zit.