Waar kan je chocolade melk van Nutricia nog in een fles kopen.

Ik ben in diverse winkels geweest maar niet gevonden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
7.1K

Het beste antwoord

Bij de AH xl heb je nog grote flessen te koop.

Ze verkopen, literpakken, meeneempakjes, blikjes en ook de grote literflesssen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk het niet. Als je die reclame ziet over die chocomelkpadjes dat die man met z'n hoofd uit het raam in de regen gaat gangen, zie je later dat er nog pakken chocomelk zijn en kleine pakjes om mee te nemen. Daar staat geen fles tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de groothandel kun je chocomel in kleine flesjes (0.2l) kopen (oa Sligro, Makro)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij zitten de grote litter flessen niet meer in het assortiment.
Maar voor vragen kun je bellen 0800 - 0765
van 9.00 tot 17.00

Toegevoegd na 33 seconden:
klanten service
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Albert Heijn XL heb ik nog wel van die grote flessen chocomel zien staan laatst, ik weet alleen niet of dat hetzelfde merk was. Wel een geel etiket in elk geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ah xl en Jumbo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen nog in pakken omdat dit is over genomen door frieslandfood/campina flessen zijn niet meer van deze tijdt enis ook niet tekoop in PC flessen