hiphophater
13 jaar geleden
grapjurk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, dit is een goed antwoord. Wel op de goede manier doen, en niet gelijk met volle kracht.
zoetstof erin doen!! Is wat anders dan suiker, en erg effectief!!! zoetstof of zoetjes kan ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt eraan of het qua smaak erbij past, maar een scheutje citroensap (even roeren) doet wonderen wat dat betreft. Citroensap is een sterk zuur, koolzuur is een zwak zuur. Een sterk zuur verdrijft een zwak zuur uit de oplossing.
13 jaar geleden
heel lang buiten de koelkast laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn 3, maar eigenlijk 2 goede manieren:

1. heel hard schudden
2. de dop eraf laten, zodat het koolzuur kan ontsnappen
3. het buiten de koelkast laten staan (dat is eigenlijk gewoon bijna hetzelfde als manier 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij spa rood oid doen we altijd een paar korreltjes zout je proeft het niet en het werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er 'n zoetje bij doet , dan stroomt 't glas over...hihihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roeren met een ijzer lepeltje of een scheutje heet water!!
Helpt vooral in cola goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik laat de dop er af en dan kun je de volgende dag goed cola zonder prik drinken ideaal als je diaree hebt gehad.

Toegevoegd na 49 seconden:
als je diaree hebt mag je namelijk cola zonder prik drinken dit werkt stoppend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik schenk de fles voor de helft over in een andere fles (evt. met een trechter) en zo kan je iets gemakkelijker schudden. Schud niet gelijk met volle kracht, maar steeds iets, dop er voorzichtig af en weer schudden. Als uiteindelijk alle koolzuur eruit is kan je hard schudden en zal er niks gebeuren. De andere helft kan je ook zo 'behandelen' en eventueel daarna weer terugschenken (maar dat hoeft uiteraard niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fles zonder dop heel lang open laten staan of de volgende keer siroop of sap kopen.