als je heel veel alcohol hebt gedronken, helpt dan s anderendaags dosidoryl tegen alcoholgeur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het werkt als je het inneemt en een half uur wacht, dan ruik je geen alcohol, maar als je blaast bij de politie zie ze het uiteraard nog, en maar gelukkig ook.

Het beste antwoord

nee, een alcoholgeur valt niet geheel te camoufleren. als je er sterke andere luchten bij gaat dragen/ slikken, dan vestig je meestal alleen maar meer aandacht op de geur om je heen.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uiteindelijk is "tijd" het enige wat helpt tegen de alcohol lucht. Het komt namelijk omdat de alcohol in je bloed zit. Vervolgens gaat het via de longen weer naar buiten. Je kan dus van alles eten en drinken. Maar het zit gewoon in de uitgeademde lucht uit je longen.

En het komt niet zoals met de meeste dingen die je eet of drinkt, uit je mond/keel en maag.

Toegevoegd na 45 seconden:
Vandaar dat je dus ook nooit een blaastest voor de gek kan houden door heel veel andere dingen te eten of drinken.