Welke Nespresso smaak vind jij het lekkerst?

Ik ben enthousiast over de smaak en gemak van Nespresso koffie (de gekleurde cups).

Welke smaak vind jij het lekkerst? Gebruik je die als espresso, cappuccino of nog een andere variant?

Ik ben niet op zoek naar bla bla over de prijzen van de cups, of misschien de milieu onvriendelijkheid ervan (wat ik wel een punt vind overigens, maar niet voor deze vraag)

14 jaar geleden
in: Dranken
5.9K

Antwoorden (7)

Chocochino! Smaakt naar chocolademelk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Livanto en de Volluto. Vroeger de Ristretto maar alleen na een stevige maaltijd. Telkens puur en zonder suiker. En 'savonsd na 09 uur de decaffiniati intenso.Gemiddeld vebruik per dag : 5 à 6 cups. De smaak va de Nespresso hangt ook af van het water dat je grbuikt : te veel kalk in het water doet de smaak gedeeltelijk teniet, dus bronwater voor de echte nespresso.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Livanto is ook mijn favoriet. Met bronwater ga ik zeker proberen. Dank voor je tip!
Ristretto (de zwarte dus) is de enige die een beetje in de buurt komt van expresso, de rest is slappe thee voor dameskransjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ristretto is mijn favoriet en die paarse (weet ff niet hoe die heet). Ik drink ze gewoon als espresso. Ik doe altijd eerst wat afgekookt water (uit de waterkoker) in het kopje om m zo heet te laten worden. Nespresso erin en hoppa!! Je shotje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Livanto voor de gewone koffie
Ristretto voor de espresso, maar écht met heel weinig water zoals Ristretto gedronken moet worden. (ongeveer de helft water van een 'gewone' espresso.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volluto en lungo...! MMMMM!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paarse cup