Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke Nespresso smaak vind jij het lekkerst?

Ik ben enthousiast over de smaak en gemak van Nespresso koffie (de gekleurde cups).

Welke smaak vind jij het lekkerst? Gebruik je die als espresso, cappuccino of nog een andere variant?

Ik ben niet op zoek naar bla bla over de prijzen van de cups, of misschien de milieu onvriendelijkheid ervan (wat ik wel een punt vind overigens, maar niet voor deze vraag)

14 jaar geleden
in: Dranken
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Chocochino! Smaakt naar chocolademelk :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Livanto en de Volluto. Vroeger de Ristretto maar alleen na een stevige maaltijd. Telkens puur en zonder suiker. En 'savonsd na 09 uur de decaffiniati intenso.Gemiddeld vebruik per dag : 5 à 6 cups. De smaak va de Nespresso hangt ook af van het water dat je grbuikt : te veel kalk in het water doet de smaak gedeeltelijk teniet, dus bronwater voor de echte nespresso.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Livanto is ook mijn favoriet. Met bronwater ga ik zeker proberen. Dank voor je tip!
Ristretto (de zwarte dus) is de enige die een beetje in de buurt komt van expresso, de rest is slappe thee voor dameskransjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ristretto is mijn favoriet en die paarse (weet ff niet hoe die heet). Ik drink ze gewoon als espresso. Ik doe altijd eerst wat afgekookt water (uit de waterkoker) in het kopje om m zo heet te laten worden. Nespresso erin en hoppa!! Je shotje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Livanto voor de gewone koffie
Ristretto voor de espresso, maar écht met heel weinig water zoals Ristretto gedronken moet worden. (ongeveer de helft water van een 'gewone' espresso.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volluto en lungo...! MMMMM!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paarse cup
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding