Is ACE vitamine drankje echt zo gezond?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
2.5K
Amadea
10 jaar geleden
Waarop is de vraag gebaseerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In fruit zitten de natuurlijke vitamine's
Ritsuka
10 jaar geleden
suikerwater, fruit is beter

Antwoorden (2)

Het ligt aan het moment dat je het drinkt. Er zit niks in wat echt slecht voor je is, maar er zitten wel veel koolhydraten in, omdat het veel bij sporten wordt gebruikt. Maar dit is zo bij al deze soort drankjes. Als je dit drinkt om te sporten is het wel goed. Maar als je al overgewicht hebt raad ik je het niet aan.
Uiteindelijk: Het is gezond. Behalve als je het te veel drinkt maar dit is bij alles!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed dat er mogelijk verwarring is tussen ACE drank van Natufood en ACE sport/vitamine drank van de Aldi. Deze laatste zit vooral vol met suikers en toegevoegde vitaminen. Ik zou zeggen niet gezond, noch uitgesproken ongezond.
Het ACE fruitsap van Natufood is iets anders. Biologisch sap met o.a. wortel, sinaasappel, kers, honing etc... ik denk dat wel iets gezonder is dan de eerst genoemde. Alhoewel honing ook suikers bevat.