Wat is een goed kelnersmes?

Een vriend van mij volgt een cursus over wijn. Ik wilde hem graag een kelnersmes geven. Maar ik er helemaal geen verstand van. Wat is een goed kelnersmes? Qua merk, maar ook qua materiaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Erg eenvoudig maar zeer stevig en effectief, dit exemplaar is vrij simpel maar bevat alles wat je nodig hebt om een mooie fles wijn open te maken. Tevens is dit het meest gebruikte model op zowel de nederlandse hotelscholen als in de horeca. Ik heb de link naar de website van bol.com waar deze besteld kan worden bijgevoegd.

Dikke kans dat het buiten je budget valt, maar google maar eens op Laguiole. Die van hierboven voldoen ook.

Als je een goed kelnersmes wilt hebben, let er dan op dat de punt van de kurkentrekker naar beneden wijst, zodat hij meteen goed in de kurk steekt en niet plat ligt zoals bij Bol.com . En koop zeker niet de goedkoopste , maar één waar je 2 keer kunt verwisselen met de steun voor het openen van een fles.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100