Hoe komt het dat je na 6 biertjes wat anders ziet dan de werkelijkheid?

Klopt het wat het plaatje toont of is het sterk overdreven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Mensen die wat teveel alcohol ophebben verleggen vaak ook hun grenzen. Wanneer je bijvoorbeeld zin hebt om iemand te versieren en er staat toevallig een minder aantrekkelijke dame naast je dan kan je zoiets van hebben; " ach, kan mij het schelen".
Je bent toch dronken, ik versier haar gewoon, en morgen zie ik wel weer.

Je verlegt je grenzen, je ziet wel dat ze niet mooi is, maar dat maakt even niet uit, je hebt gewoon zin in sex.
En als je vrienden erbij zijn die ook gedronken hebben dan lachen jullie je helemaal rot de volgende dag. Alleen wanneer je met een vriend bent die nuchter is....... dan zal hij je hoogstwaarschijnlijk proberen om te kletsen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een duidelijk en niet té ingewikkeld antwoord+

Andere antwoorden (7)

Dat is wel zo...maar niet zo overdreven als op het plaatje;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het effect van alcohol op je hersenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 6 biertjes wordt je sowieso een beetje aangeschoten. En dan kan makkelijk een beetje anders zien dan de werkelijkheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de werkelijkheid en niets anders, de werkelijkheid past zich altijd verbluffend netjes aan aan de biertjes.
Mensen en grappen worden leuker en ordebewakers worden vervelende bemoeials enzomeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 6 biertjes zie je de dingen niet zoveel anders dan het werkelijk is. Dan moet je toch echt veel meer drinken. Het hangt ook van je zelf af natuurlijk, ben je geen alcohol gewend dan gaat het sneller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 6 biertjes kun je mij wegdragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow....de tekst bij het plaatje moet andersom staan?
De werkelijkheid verandert nooit, anders was het geen werkelijkheid, maar in ieder geval verandert de werkelijkheid niet door een aantal pilsjes...

Jij ziet de werkelijkheid anders, dat wel... Maar iedereen ziet de werkelijkheid anders, daar hoef je dan niet eens voor gedronken te hebben...

Alcohol is een drug, net zo als wiet en coke en een eigenschap van al die middelen is dat ze jouw ervaring van de werkelijkheid beïnvloeden... Zo zit dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk het wel maar niet zo fel als op dat plaatje