Hou het rozenwater koel in de ijskast, in een glazen flesje of een jampotje of wat je hebt staan.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bewaar het in een donker flesje buiten het daglicht.
Het water blijft zo een paar maanden goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rozenwater kun je kopen bij de drogist en wordt geleverd in een donkerkleurig flesje. Het is houdbaar buiten de koelkast, wel ergens donker neer zetten, in een kast bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij staat het al jaren gewoon in een glazen fles (een hele grote!) in de badkamerkast . Goed gesloten en niet te warm bewaard in het donker heeft het het eeuwige leven. Ik gebruik het in gebak en Iraanse gerechten, maar ook in de badkamer als lotion ( beetje op een vochtige tissue). Ik koop zo'n fles op Cyprus, in Griekenland of in Turkije, net waar de zonvakantie ons heen voert.