In de winkel kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat recept is geheim, gewoon cola is wel op internet te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet niemand aangezien Coca Cola een geheim recept gebruikt dat niet publiekelijk bekend is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De echte Coca cola kan je niet namaken, dat is een geheim recept
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan niet. Het is een geheim recept. Er zijn maar 5 mensen op de wereld die het recept kennen

Toegevoegd na 32 seconden:
dat het geheim is is al gezegt...sorry