Waar kan ik Coopers Pale Ale kopen?

Coopers is een Australisch biermerk dat ik enkele jaren geleden vaak dronk aldaar. Het is heerlijk en niet te vergelijken met elk ander bier. Ik wil het graag nog eens drinken, maar ik weet niet waar het te verkrijgen is.

Ik weet dat er brouwpakketten van zijn, maar dat is behoorlijk veel werk en volgens mij niet eens legaal in Nederland. Ik zoek dus de flesjes Coopers Pale Ale, met het groene etiket. Ik ben woonachtig in Venlo, dus wil het binnen een straal van ongeveer 50 km in omtrek houden, Duitsland meegeteld.

Wie heeft een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kopiëer de hele vraag en zet hem op google, dan krijg je meerdere adressen.

Het beste antwoord

Je kunt het kopen bij Mitra Slijterij M van Bergen, in Eindhoven. Dat is misschien te ver weg, maar ze hebben ook een webwinkel waar je kunt bestellen. Dan wordt het dus thuisbezorgd.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fantastisch, Eindhoven is niet ver van Venlo. Bedankt!!