Dat is een bepaalde tijd (gedurende bijvoorbeeld 2 of 3 uren) dat mensen onbeperkt drankjes mogen consumeren. Per persoon wordt een vast bedrag betaald, en er horen hapjes bij. Dat is heel geschikt voor een groot feest, want dan hoeft het personeel niet alle consumpties te noteren en een grote afrekening te maken, en degene die betaalt staat niet voor een verrassing maar weet van te voren hoeveel het kost.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen reclame voor dit bedrijf!!
Frimu2
10 jaar geleden
Bijna prima antwoord, Echter dat er hapjes bijhoren is zeker niet standaard. Ook moet je er bij drank uitkoop zelf goed het te ontvangen aantal gasten in schatten, Want eenmaal afgesproken dat je voor 100 man wil, en er komen er maar 70 en halverwege de avond zijn er nog maar 40....blijft de uitkoop toch 100 man. Derhalve is deze constructie over het algmeen het prettigst voor bedrijven die geen verrassingen aan hun baas uit willen leggen, Of als je echt een hoop zuipvrienden heb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de drank door kelners wordt geserveerd kun je ook afspreken dat er een bepaald aantal rondjes wordt gegeven.