waarom gaan theezakjes altijd draaien als je ze uit de thee haalt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Het draadje is getwist en door het gewicht van het zwaarder geworden zakje gaat het draaien tot het evenwicht hersteld is. Wet van Newton. Alles wil in evenwicht zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het draadje is licht gedraaid bij het maken (Elk draadje wat niet gevlochten is, is gedraaid). Door kracht te zetten (Het zakje hangt er aan) heeft het draadje de neiging iets uit te draaien. Die draaibeweging laat het zakje ook draaien.