Welke zijn de beste koffiebonen voor in een koffiemachine?

We kregen de raad om geen vettige koffiebonen te gebruiken, dat dit het apparaat kan verstoppen, waardoor de koffie niet meer goed doorloopt. Maar welke zijn de koffiebonen die niet vet zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Die van Lidl zijn onlangs als beste getest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kan je een bron geven die dat bewijst?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/12_december/04/opmerkelijk/goedkope-lidl-koffie-best-getest.xml

Andere antwoorden (1)

Koffie is altijd iets vettig. Tip: koop ze gewoon in eengrote zak bij het Kruidvat . Prima koffie en ook goed te gebruiken in de machine.