Waar vind ik chocolademelk van Campina, bestaat het nog en zo ja waar is het te koop?

Vroeger in mijn basisschool periode bestond het assortiment van schoolmelk uit; Melk (vol of halfvol), Karnemelk (of drinkyoghurt dat weet ik niet meer) en Halfvolle Chocolademelk (destijds was het ook van MelkUnie)

Melk en Karnemelk/ drinkyoghurt zie ik zo nu en dan in de schappen liggen maar hoe zit het met die chocomel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
2.7K

Het beste antwoord

O.a. bij de Vomar, maar volgens mij zijn ze ook in andere supermarkten verkrijgbaar:

http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/campina-chocolademelk-liter-2-voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb die verpakking nog niet gezien maar weet nu wel in welke richting in het moet zoeken.
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Het bestaat nog wel,het is te koop bij veel kantines in kleine verpakkingen.
Volgens mij zijn de grote verpakkingen er helemaal uit.