Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Rode bietensap kun je in elke goede reformzaak kopen zoals de Tuinen.
En als je toevallig bij de duitse grens woont is hij verkrijgbaar bij D.M.

Toegevoegd na 3 minuten:
Goed merk is Zonnatura
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Vrijwel iedere supermarkt heeft rode bietensap van Zonnatura in het assortiment.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iedere reformwinkel verkoopt sappen, ook rode bietensap.
soms zie ik het ook bij, ik dacht niet zeker, albert heijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook de zogenaamde "gezondheidswinkel" verkoopt dit produkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat is het verschil tussen een reformwinkel en een gezondheidswinkel? Naar mijn weten wordt daar hetzelfde mee bedoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is een goeie, ik ken pas sinds kort de "gezondheidswinkel", maar de een heeft, lijkt het, meer voedselproducten (reform) en de ander meer niet chemische (medische) hulpmiddelen (bijv. zoiets als citroenolie, ergens anders niet te koop), ook allerlei kruiden, leek mij.
bij de gezondheidswinkel werd overigens ook melatonine verkocht, wat eveneens bij de normale drogist (zonder recept) te koop is.
Bij de natuurwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet hóe puur je het wilt, de sap, maar in een natuurvoedingswinkel kan je het kopen.

Wij, in onze natuurvoedingswinkel, hebben pure bietensap en ook bietensap gemengd met appelsap in de fles. Zowel van de merken "De Nieuwe Band" als van "Natufood" is het sap van biologisch geteelde bieten (en eventueel biologisch geteelde appels).
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding