waar kan ik lege kratten Beck's bier inwisselen?

Ben een vriend aan het helpen met verhuizen en er staan 3 kratten lege Beck's bier, grijs/groen. Kan dat in NL of moeten die naar de Oosterburen (oftewel bij het Grof Vuil)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vrees dat fat toch inderdaad hier in de omgeving zou moeten gebeuren ; beetje niet helemaal de moeite waard vanuit Rotterdam natuurlijk. Er zijn nog wel zaken die online Beck's verkopen, maar dat zou dan net bij jou in de buurt moeten zin om een krat terugbrengen zonder (even hoge) verzendkosten de moeite waard te maken. Wellicht kun je er iemand blij mee maken die nog wel eens aan de andere kant van het land is ?

becks kom ik nog wel eens tegen bij de groothandels ( sligro, makro, hanos etc). je hebt echter een klantenkaart nodig, om daar naar binnen te mogen. echter iedereen heeft denk ik in zijn vrienden of kennissenkring wel iemand die een klantenkaart heeft en je even kan lenen.

Je zou je kratten in kunnen leveren bij Bert's Bierhuis, Ravenswade 88, 3439 LD Nieuwegein. Ik zou het ook proberen bij een grote slijter-speciaalzaak bij jouw in de buurt.

Bronnen:
http://www.bertsbierhuis.nl/totale%20assor...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100