als ik koffie gedronken heb, zelfs al was dat in de morgen, slaap ik slecht in. Na een energie drank heb ik daar geen last van.hoe zou dat komen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik drink maar 1 kop koffie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (2)

Dat kan idd veel gebeuren. Je hebt verschillende redenen. Misschien omdat je er zo aan gewend bent. Of dat je de ene meer lust dan de andere.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kennelijk zit er in die energiedrank maar weinig caffeine. Maar waarom, drink je een ernergiedrankje als je gaat slapen?Waarvoor die extra energie? Nu neem je alleen maar een berg lege calorieën tot je!