Is redbull ergens schadelijk voor?

ik drink het graag,maar ook de andere merken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2K

Het beste antwoord

In Frankrijk en Denemarken hebben ze het pas al verboden,omdat de realiteit van deze drank is dat hij een cocktail van de dood is, omdat de componenten worden gemengd met vitamine glucuronolactone.
Glucuronolactone is een zeer gevaarlijke chemischprodukt, die fungeert als een hallucinogene drug, ontwikkeld door het Ministerie van Defensie van de Verenigde Staten in de jaren 60, om het moreel van de troepen in Vietnam te stimuleren, om de stress van de oorlog tegen te gaan. Maar de effecten ervan op het lichaam waren zo verwoestend, dat men ermee moest stoppen vanwege de hoge percentage van gevallen van migraine, hersentumoren en ziekten van de lever die is gebleken dat soldaten hadden die er gebruik van maakten.
En ondanks dit, is op het blikje van Red Bull te lezen wat haar componenten zijn:
GLUCURONALACTONE, medisch geclassificeerd als een stimulant.
Maar ze zeggen niet wat de gevolgen zijn op het blikje Red Bull van zijn consumptie. Ze zouden een reeks van waarschuwingen moeten plaatsen:
1. Het is gevaarlijk, als u geen lichaamsbeweging doet, omdat de functie van de energizing de hartslag versnelt, kan je een VOLLEDIGE hartaanval krijgen.
2. U loopt het risico op het lijden van een hersenbloeding als gevolg van de Red Bull. Het bevat componenten die het bloed verdunnen die naar het hart wordt gepompt, het kost minder moeite, en dus is minder er fysieke uitputting.
3. Het is verboden de de Red Bull te mengen met alcohol, omdat het drinken van het mengsel verandert in een dodelijke bom die rechtstreeks aanvallen doet op de lever, waardoor het getroffen gebied niet meer is herstellen. 4. Een van de belangrijkste onderdelen van de Red Bull is vitamine B12, gebruikt in de geneeskunde voor de herstel van de patiënten die in een geraakt zijn in een coma ethyl (coma, veroorzaakt door alcoholgebruik).
Dat is waarom we verkeren instaat van te hoge bloeddruk en een toestand van exciteerbaarheid, alsof we dronken zijn zonder alcoholhoudende dranken te hebben genomen.
5. Regelmatige consumptie van RED BULL20is de aanleiding van de opkomst van een aantal zenuwen neurale ziekten die onomkeerbaar zijn(geen herstel mogelijk).

CONCLUSIE:
Het is een drankje dat moet worden verboden in de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja het maakt je agressief... Maar dat heeft dan weer wel een voordeel omdat je de adrenaline-toevloed op andere momenten in je leven beter overleeft...

Dus is schadelijk voor je humeur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, er zit in ieder geval niks in waar je lichaam echt wat aan heeft. Behalve het water, dan.

Maar goed, als bekend zou zijn dat het echt schadelijk was, dan zou het niet verkocht mogen worden. Ik denk niet dat je er iets aan overhoudt als je elke dag een blikje drinkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Kiki73;

Ja, voor je slaap als je na een nacht werken een blikje van die zooi drinkt om wakker te blijven in de file naar huis. Wat een bocht trouwens, dat spul!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor je hart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Redbull is zeer slecht voor kunstgebied..!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Frankrijk wordt het wel nog verkocht, ze hebben het jarenlang onderzocht, maar niks schadelijk bevonden. Ook de glucuronalactone (die trouwens natuurlijk voorkomt in de menselijke lever) is in normale doses niet schadelijk voor het lichaam. Der is wel wat discussie over schadelijke effecten bij overconsumptie. Maar tè is altijd te veel. Je kan je ook gewoon dood gaan drinken in de dichtstbijzijnde aldi of nachtwinkel wanneer je maar wil, toch ?

Toegevoegd na 1 minuut:
In Canada moet er blijkbaar een waarschuwing op staan. Dat vind ik de meest democratische oplossing als blijkt dat er neveneffecten ontstaan bij overmatig gebruik.