Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

drank met aardbeiensmaak

ik wil een nagerecht maken met aardbeiensmaak, maar het zou me goed uitkomen als er een alcoholische drank is met een aardbeiensmaak.
kent iemand er één ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wild Strawberry van "de Kuyper". Dit is een heerlijke aardbeienlikeur. Hij is te koop bij een slijterij.
"Fresita", is echt een lekkere soort aardbeien Sekt. Dit is een mousserende rose wijn die eruit ziet als roze champagne. Moet goed koud gedronken worden. Komt uit Chili en is gemaakt van de chardonnay druif. Hij is verkrijgbaar bij de "Mitra"en bij sommige Gall& Galls. Is ook online te bestellen bij;

http://webshop.dh17.nl/index.php?main_page=index&cPath=130_136&sort=20a&alpha_filter_id=70

Fresita is een wijn met wilde bosaardbeien.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn dank is groot.

Andere antwoorden (4)

Ik geloof dat er wel likeuren zijn met aardbeiensmaak, even naar de slijterij, daar hebben ze het vast!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'ik geloof' .. 'hebben ze het vast'. Ik denk niet dat deze persoon de vraag hier stelt om te horen dat ze naar de slijterij moet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@goeievraagster: en als iemand antwoord dat deur 'bois de fraises' moet hebben hoeft deur niet naar de slijter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan weet hij/zij tenminste wat ze nodig heeft. Als zij/hij van plan was om het daar te vragen.. stelde hij/zij de vraag hier niet. Of wel. ;)
ja die drank heet" bois de fraise " of zoiets
gewoon bij de slijter
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Bols heeft dat, zal verkrijgbaar zijn bij een goede slijter.
Zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon bij een slijterij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding