waarom vind ik de senseo koffie ineens niet meer zo lekker als eerst?

heb hem al een jaar of 3 en ineens vindt ik de koffie niet meer zo lekker hoe kan dat dan ineens? ben weer gewone koffie gaan zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
8.5K

Het beste antwoord

Herkenbaar.
Zo heb ik vorige week het hele apparaat door en door gespoeld met schoonmaak azijn voor huishoudelijke producten, het zeefje helemaal geschrobd en geboend en tadaaaa, me koffie smaakt weer, heerlijke roomkraag erop en goed pittig weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

misschien is hij oud of heb je andere 'pets' gebruikt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je smaak kan door de jaren heen ook veranderen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan mij best voorstellen dat je na 3 jaar hetzelfde drinken eens aan een andere smaak toe bent:we willen allen wel eens iets naders na bepaalde tijd en dit geld niet alleen voor senseo
fremar
13 jaar geleden
Misschien een rare vraag, maar wanneer heb je hem voor het laatst helemaal schoongemaakt? De spuitmond uit elkaar gehad en afgewassen en het hele ding ontkalkt?

Als het systeem verstopt raakt of oude koffie zich ophoopt, verandert de smaak van de koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog niet zo lang geleden gedaan ongeveer 3 weken denk ik.
ik denk niet dat het daar aan ligt, maar wel bedankt voor je reactie
Het is ook niet zo lekker als gewoon ouderwets gezette koffie, het is gewoon drab.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hopelijk omdat je smaakzintuigen objectief registreren dat Senseo niet lekker is.! Kunstmatige koffie met chemicaliën welke zorgen voor de crema-laag!
Zou verboden moeten worden! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een ander merk, een andere smaakvariatie, of doe voor de verandering eens melk in je koffie.