Welk drinken in blikjes is nog redelijk te drinken als het lauw is geworden?

Ik ga naar Download Festival en het wordt warm. We willenwat kunnen drinken maar het wordt dus lauw. En Cola of Bier is echt niet lekker als het lauw is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Sinas valt wel mee als het lauw is.

Volgens mij is niks echt lekker als het lauw is. Als je er wat bevroren pakjes sap (gewoon twee dagen van tevoren in de diepvries, dan zijn ze door en door bevroren) tussenstopt, blijft het lekker lang fris. En als ze ontdooid zijn, kun je ze nog opdrinken.

Sapjes en water en ijsthee. Tip: als je de drankjes zonder prik van tevoren een nachtje in de vriezer legt dan blijven ze lang koel omdat het aardig lang duurt om te ontdooien. Bier is ontdooid echter erg vies dus dat werkt niet. En ontdooide cola of ander fris verliest zijn koolzuur.

Tja, het is voor groot deel natuurlijk een kwestie van jouw smaak! ;) (voorbeeld: ik gruwel al van zowel koud als lauw bier haha) Maar omdat het zeker in de hitte belangrijk is ook te blijven drinken, zou ik kiezen voor of gewoon water (en met verse citroen erdoor wel een frisse smaak), of lekker goedkoop ook is wel ranja in een smaak die je lekker vindt. Bekend zijn ook wel de anijssmaak, pepermunt, citroen etc. En wat ik zelf ook lauw zeer lekker vindt? Koop bij een Turkse of Marokkaanse winkel een een bosje verse munt.Thuis wel goed afspoelen, vaak is het nog wat 'zanderig en vies'. Kook water goed door en doe in de theepot een aantal takjes munt en laat dit 5-10 minuten trekken. In veel warme landen is dit een bekende drank die goed verdragen wordt! Wist je overigens dat als je in de hitte eerder lauwe of warme dranken neemt ipv ijskoude dranken, dat dit beter je dorst lest en tegelijk zorgt voor betere temperatuurregeling in je lichaam? Toegevoegd na 3 minuten: Sorry , ik neem aan dat het meer om het soort drinken zelf gaat, dan om het feit dat het in een blikje moet zitten? ;)

Schultebrau: immer lauw! Schulti's zijn verbooooden om in de koelkast te leggen; lauw en goedkoop!

ik vind rivella lauw lekkerder dan ijskoud.

Alle smaken ijsthee en dan hoeft het natuurlijk niet persé (lipton)ice tea te zijn. In diverse supermarkten zijn de "huismerken" vaak nét zo lekker. Wat mij betreft is elke lauwe ijsthee het beste alternatief zeker de perziksmaakjes. Eigenlijk is het dan nét of je afgekoelde thee drinkt en zoals bekend is "gewone thee" ook de beste dorstlesser.( ook al is die thee dan heet/warm) Gewoon vanmiddag kopen,onderin de koelkast laten koelen en morgen ijskoud mee nemen naar het Festival. Groet:Zoekertje

Ik vind al het frisdrank eigenlijk lekkerder als het lauw is. Ik hou nier zo van dat ijskoude. Vooral lauwe cola vind ik lekker en al hellemaal als de prik er uit is. Maar ik denk niet dat veel mensen mijn mening zullen Delen.

Neem kranten mee. Nee, dit meen ik serieus en heb een goude tip voor je. Wikkel het lauwe blikje in kranten. Goed dik inpakken. Maak de kranten (zeik)nat met water. Leg het blikje met de natte kranten in de volle zon. Laat dat een tijdje zo liggen, en je zult verbaasd zijn als je de natte kranten er af haalt, het blikje (en uiteraard inhoud) is redelijk koel.

Toen ik vroeger naar school ging nam ik altijd thee mee . En dat was ook lauw en het was best te drinken .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100