Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik ben het ten dele met Sinterklaas eens; bimber is zelf gestookt en de echte kun je dus niet in de winkel kopen.
Er gaat niets boven de smaak van zelf gestookt (als je goed kan stoken), maar als je gaat klungelen is het gevaarlijk.
Leer het stoken van iemand die het goed kan of:
bemachtig een exemplaar van 'Het Volkomen Stookboek'.
Zonder ten minste het laatste is zelf stoken absoluut af te raden als je niet je woning op wil blazen of in andere onaangename dingen verzeild wil raken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Ania;

Bimber is zelfgestookte wodka. Als je het in de winkel koopt is het dus eigenlijk geen bimber meer, maar gewoon wodka. Alle ingrediënten om zelf bomber te stoken zijn goedkoop en makkelijk te krijgen, dus google even een recept en je hoeft je wodka voortaan nooit meer te kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op onderstaand (tweetalige) forum kan je wel vinden waar winkels zijn in Nederland voor poolse producten.
Ik betwijfel of ze "zelf gestookte" wodka zullen verkopen. Ik denk zelfs dat het van de warenwet niet mag vanwege gezondheids risico's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding