Kan een gekke smaak in je mond komen door het drinken van verse muntthee?

Hallo, sinds kort heeft mijn moeder de verse muntthee ontdekt, maar
ze heeft ook een vreemde smaak in haar mond die met tandenpoetsen niet verdwijnt. Ze vroeg me of ik dit ook had en of het door de thee kon komen, maar ik heb geen idee! Iemand hier die weet hoe het komt?
Groetjes gns

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou ook kunnen doordat ze toevallig in diezelfde periode pijnboompitten heeft gegeten. Sommige pijnboompitten (het hangt geloof ik af van de soort en locatie, sommige geven dit probleem niet) kunnen zorgen voor een metaalachtige smaak in je mond die een paar uur, dagen of zelfs langer kan blijven aanhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral pijnboompitten uit China staan daarom bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! Ik zal het vragen en het haar laten lezen!

Antwoorden (1)

je hebt mischien de verkeerde muntsoort. de goeie soort heeft een rode schijn op de stengels.