moet de advokaat gezeefd voor het in de fles gaat? er zitten bij mij hele kleine klontjes in (ei?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.7K

Antwoorden (2)

De advocaat is waarschijnlijk geschift, heb ik ook wel eens gehad met een fles Zwarte Kip Advocaat. Opzicht niet erg, je kunt er gewoon met een mixer doorheen gaan, of het even door een zeef halen. De smaak wordt er niet minder door vanwege de alcohol.

Als antwoord op je vraag: Moet de advocaat gezeefd worden? Advocaat wordt na verhitting snel gekoeld en gezeefd tijdens het productieproces. Over het algemeen kan dit bijna nooit fout gaan, maar er zijn dus uitzonderingen bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als iets is geschift smaakt het niet lekker meer
Heb je zelfgemaakte moet je heel goed roeren omdat te voorkomen en dan zou je het als dat nodig mocht door de zeef doen succes