Wie gebruikt er tegenwoordig nog een fluitketel???

Wij gebruiken thuis nog een fluitketel.. Ik vind dat best.. gezellig : P Alleen duurt het koken van het water lang!
Wat gebruiken jullie? Een waterkoker? Of hebben jullie een heetwaterkraan???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waterkoker...
Peniskoker... Niet verwarren!

Het beste antwoord

Fluitketel. Gas is veel goedkoper dan elektriciteit, en waarom zou ik een extra apparaat aanschaffen voor iets dat ik nu al kan?

Koffie zet ik met een simpel koffiezetapparaat, zo'n pruttelgeval.

Thee zet ik met de fluitketel en theezakjes. Ik had ooit een theeei, maar dat roestte vrij snel. Het volgende theeei roestte eveneens; sindsdien gebruik ik zakjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Fluitketel! En op de oude manier koffie zetten, en thee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fluitketel. Heb echt geen ruimte meer voor nog een apparaat op het aanrecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder heeft sinds kort een zeer moderne fluitketel...

Of wel: Een waterkoker die eruit ziet als een fluitketel en die een fluitsignaal geeft na anderhalve minuut dat het water kookt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fluitketel voor de thee en pergolator voor de koffie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, nee hoor ik gebruik lekker een waterkoker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er ooit een gehad.
Maar nu gebruik ik een waterkoker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een waterkoker. Lekker makkelijk. Gaat niet een hoop kabaal maken als het water heet is en als ik ben vergeten dat ik thee aan het zetten was, dan geeft dat niks, want het ding slaat vanzelf af.
Wij drinken zelf trouwens geen koffie, dus voor de gasten staat er een senseo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb altijd een kampvuurtje op mn balkon branden....hier verwarm ik een ketel met water op...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je wel eens nagegaan wat het stroomverbruik van een waterkoker is? Ik wel. Daarna gebruik ik alleen nog maar de fluitketel voor mijn theewater.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen weten niet eens wat een fluitketel is! We gebruiken altijd een waterkoker. Het bevalt prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een waterkoker heeft bij ons de fluitketel vervangen. Sinds een jaar of 8.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij! Om elke ochtend en avond lekker thee te kunnen drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waterkoker :) Lekker snel en makkelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook! Een nostalgisch exemplaar! Vind de waterkoker (bij vrienden thuis) er doorgaans maar vuil uitzien met al die vastzittende kalk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, dat die dingen nog te koop zijn... Mijn Oma heeft er eentje en ik kan me herinneren dat er bij ons thuis vroeger ook eentje stond maar ik gebruik mooi mijn waterkoker!! Al moet ik zeggen dat het geluid van zo'n ding toch ook wel iets heeft... roept herinneringen op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd al een fluitketel gehad. Heb gewoon geen behoefte aan een waterkoker.