Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik geitenmelk kopen?

Naar aanleiding van een aantal vragen dat gisteren gesteld is over geitenmelk (en producten daarvan) wil ik eigenlijk wel eens een keertje geitenmelk proberen.

Gisteren al in de plaatselijke supermarkt gekeken, maar daar stond geen geitenmelk in het schap (verbaast mij ook niets).

Waar zou ik het beste een pak/fles geitenmelk kunnen halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
8.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In supermarkten wordt vaker geitenmelk verkocht, maar geen verse bij mijn weten.

In natuurvoedingswinkels is het meer gemeengoed en wordt ook soms verse melk verkocht als er een geitenboerderij in de buurt is.

Mocht je in de buurt van Amstelveen wonen, dan is daar ook een leuke geitenboerderij (in het Amsterdamse bos.). Dan kan je ook verse melk kopen.

Meer adressen van lokale geitenboerderijen in de bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
NB. Ik denk dat in supermarkten melk van Betinne verkocht worden. Zij maken ook geitenkaasjes die o.a. bij Albert Hein te koop zijn. Helaas ontbreekt op hun site nog info over waar je het kunt kopen, maar wellicht kan je ook de klantenservice van Betinne mailen over dit gemis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de site: Bettine producten zijn te koop bij uw dichtsbijzijnde supermarkt of kaasspeciaalzaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank. +
vooral ook voor de links.

Andere antwoorden (2)

Voor zover ik weet heeft Albert Heijn (zeker de grotere vestigingen) zowel geitenmelk als geitenyoghurt. En als je niet kunt slagen bij de lokale supermarkt, kun je dat vast en zeker wél bij de natuurvoedingswinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurvoedingswinkels... juist, daar had ik ook zelf aan kunnen denken, we hebben wel ergens zo'n Reform-zaak in de buurt.
+
Bij de Jumbo heb ik t ook zien staan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding