Toppertje, en is indd net zo lekker!
12 jaar geleden
Ik vind hem eerlijk gezegd minder lekker. Maar dat is natuurlijk ieders persoonlijke mening.
Ik zou er trouwens niet te veel van drinken, want ik hoorde dat er best wel slechte stoffen in zitten.
Vroeger toen ik wat jonger was dronk ik het ook regelmatig, maar om eerlijk te zijn vind ik het nu niet meer zo lekker.
Het smaakt een beetje naar hoestsiroop. Het is gewoon heel chemisch en kunstmatig. Ik weet trouwens niet hoe die namaak Flugel heet..