ze zeggen dat je per dag 8 glazen water moet drinken. telt aanmaak limonade ook als water?

limonade is water met kleurstoffen en heel veel zoetstoffen. en zuikers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
9.8K

Het beste antwoord

Ja, al het vocht dat je binnenkrijgt telt mee:
Water of ander drinken
Veel mensen denken dat als er gezegd wordt dat je 1,5 liter moet drinken, er altijd water bedoeld wordt. Dit is niet zo, het lichaam bestaat uit 60 tot 70 procent vocht. Dus het gaat er niet om dat je genoeg water op een dag drinkt maar om het vochtgehalte in je lichaam. Dus als je een glas limonade drinkt telt dit gewoon mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja,
het gaat om de vocht dus ook thee en alles waar veel water in zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat je over de dag door in totaal gebruikt telt mee.

Dus al je gewone voeding, alle tussendoortjes, alles wat je drinkt, dus ook de door jou genoemde limonade en aan voeding, drank, fruit en op welke andere manier ook eet of drinkt telt mee.