Verkoopt de Lidl Bitburger?

....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
8K
Amadea
12 jaar geleden
Ach, is het nog steeds niet gelukt om dat biertje op Texel te kopen... Was het een weddenschap ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, nee ik ga met vrienden daar heen om een weekje te stappen en ik wil graag goed bier!

Het beste antwoord

Bij de Lidl kun je Bitburger kopen. Bitburger is volgens het etiket een premium pilsener. Maarja, dat is Heineken ook volgens zichzelf. Bitburger is dus een beetje het Heineken van Duitsland: een heel normaal pilsje.

En omdat Bitburger Duits is, is het erg lichtgeel en doorzichtig, Hij schenkt lekker in maar de schuimkraag is snel weg. Maar ruik er eens aan! Je krijgt gelijk zin om te drinken. En als je dat doet dan proef je weer die typische Duitse smaak: licht en hoppig.

In het begin is het een beetje wennen aan je Bitburg. Hij is toch wat apart en eigenlijk niet meteen lekker. Maar je krijgt al snel de smaak te pakken. Wij zijn altijd een beetje sceptisch over biermerken die zichzelf premium noemen maar bij een Bitburg proef je wel dat er is nagedacht over de smaak. Uitgebalanceerd en aangenaam.

Zeker goed genoeg om eens mee te nemen als je toch op koopjesjacht bent bij de Lidl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker! Ik geloof dat zo'n tray ongeveer 18 euro kost voor 24 blikken van een halve liter. Zelf ga ik altijd naar Duitsland. Daar kost een krat 20X0,5l max. 12,60, maar vaak in de aanbieding voor 10,49. Ik moet wel zeggen dat het lijkt alsof dat Bitburger in NL. minder lekker smaakt dan in Duitsland. Het blijft natuurlijk wel exportbier.