Als stelregel kan men uitgaan dat 7 Kroatische Kuna gelijk is aan 1 Euro.

Glas Cola kost: 12,00 Kuna.

Toegevoegd na 30 seconden:
http://wikitravel.org/nl/Kroati%C3%AB

Toegevoegd na 1 minuut:
Richtprijzen Toeristische Gebieden (en rond Snelwegen):

Glas Cola: 16,00 Kuna.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oftewel zo'n 2,30, bijna evenveel als Nederland.
't is te zien welk merk dat je drinkt aja
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij de kustgebieden zit, waar veel toerisme is dan is het prijsverschil met Nederlandse Terrassen niet super groot. Ietsje goedkoper wel. Maar in de binnenlanden scheelt het veel meer. Dan heb je voor 7 kuna wel een cola op een terras.