Sinds wanneer zijn de draaidop flesjes van Heineken op de markt in Nederland?

Dus wanneer lagen de eerste in de supermarkt ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.7K

Het beste antwoord

Sinds 2006.
Heineken Nederland introduceerde een aantal nieuwe verpakkingen, zoals de Heineken Coolcan (2005) en de Twister, het monoflesje van 25 cl met de handige draaidop (2006).
De Heineken Twister heeft een draaibare kroonkruk. De flesjes worden (vaak gekoeld) in een 6-pack verkocht. Ze zijn hierdoor verleidelijk om bv. mee te nemen naar het park of een andere locatie waar je misschien niet direct een flesopener bij de hand hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sinds 2006, specifiekere informatie heb ik niet kunnen vinden:

StarBusiness Program - Slimcam van Heineken
ZOETERWOUDE – Heineken lanceert deze week de Heineken Slimcan, een bijzondere en kleine ... het monoflesje van 25 cl met de handige draaidop (2006). ...
https://www.starbusinessprogramma.nl/uli/?uli...400013... -

Toegevoegd na 37 seconden:
Overigens: als je de site aanklikt, krijg je alleen maar het blikje te zien.....