is het verstandig om bij bruiloftfeest je drank uit te kopen? buitenlands gedestilleeerd prijzen varieren van 27,50 tot 39 euro per 4 uur arrangement

Toegevoegd na 59 seconden:
Hoeveel moet je uitgaan, ik neem aan dat niet idereen zo veel zuipt ;-) hoe kan je controleren als je op nacalculatie doet?

Toegevoegd na 1 minuut:
wat zou je adviseren?

Toegevoegd na 11 minuten:
scheelt vaak van hollands 25,00 naar buitenlands gedest 27,50 euro
of dure variant 31,50 hollands naar 34,50 buitenlands gedest

Toegevoegd na 1 dag:
Ja hoe hou je anders de controle erover, ze gaan gewoon turfen en extra turf is zo gezet natuurlijk ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (5)

Dat is veel geld. Ik zou adviseren om 'gewoon' geen buitenlands gedestilleerd te laten schenken. Mensen zijn vaak dik tevreden met bier, wijn, fris en sap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de uitbater van de locatie, kijkt allen naar hoeveel gasten jij hebt, als je maar voor 50 gasten inkoopt en er komen er 100 dan zal hij zeggen dat je extra moet betalen! de prijs is berekend op wat er gemiddeld wordt gedronken. Dus als je 10 gasten zou hebben en 5 drinken alleen fris en 5 alleen maar buitenlands gedestileerd, zou je ongeveer op het zelfde uitkomen als dat je voor 10 personen het arrangement betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt er aan of er zuiplappen komen
kijk maar bij de bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben dat destijds besproken met de eigenaar van de locatie. Wij zijn zelf whiskyliefhebbers en hebben die ook in onze vriendenkring, maar wel wilden uiteraard niet dat men op onze kosten uitgebreid aan de zuip ging (wat we overigens ook niet verwachtten). We hebben afgesproken dat we per drankje betaalden, en dat het personeel in de gaten hield of het een beetje piano aan ging. Mocht er iemand erg veel gaan drinken, dan zouden ze met ons komen overleggen. Dat is niet nodig geweest.
Maar een eigenaar van zo'n gelegenheid heeft vaak wel zicht op hoeveel er gemiddeld gedronken wordt en die kan jeadvies geven over wat verstandig is, als je tenminste bij iemand bent die niet volledig op het geld gericht is en die een eerlijk advies wil geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het handigste is als je alleen de standaard drankjes afneemt. Dure drankjes kan men zelf betalen en als men toch meer gaat drinken dan afgestemd is dat de uitbater dit met jou opneemt en niet zomaar verhaalt op jou. Je kan alles vast laten leggen zoals jij dat wilt. Jij bent de klant. Als het goed is dan wil de uitbater er ook goed met jou uitkomen dus vraag advies en zet alles op papier!

Succes!