Weet iemand hoe je nieuwe en gebruikte koffiepads uit elkaar kunt houden? lees aub ook even de toelichting.

Voor de senseo dus. En...... de echt nieuwe zitten nog hoog en droog in de bus natuurlijk ECHTER..

Ik wil wel eens koffie zetten en dan moet dat water nog opwarmen en "multitasking" als ik ben loop ik dan even weg en dan kom ik terug en dan:

Heb ik er nou al een nieuwe koffiepad in gedaan of niet????

Als je een nieuwe erin doet terwijl het water warm wordt, wordt hij ook al wat nat, dus daar zie ik het niet aan.
Je aanleren de oude gelijk eruit halen is hier ook geen optie want dat krijg ik er bij de huisgenoten NOOIT door.

Heeft iemand een truc om zo'n beetje natte koffiepad toch te beoordelen?

12 jaar geleden
in: Dranken
2K

Het beste antwoord

Dan moet je de pad er even eruithalen en voelen hoe de pad voelt. Is het al echt een harde plakkaat dan zittie er al even, issie vochtig maar nog niet echt hard, dan issie nieuw! Ik denk dat de nieuwe ook naar versere koffie ruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een tandenstoker erin prikken? Net als bij cake in de oven. Helemaal doordrenkt is de pad toch niet, dus dan ligt het eraan hoe de tandenstoker eruit komt: nat of droog. En een hele flauwe, heb je slappe koffie is het een oude pad. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij nog niet gebruikt is, is hij nog niet zo door en door nat dan de gebruikte. Haal hem er even uit en duw er een beetje in. Als hij volleding nat is, is hij gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst proberen niet eerst weg te lopen, maar als je het knopje hebt ingedrukt, het apparaat open zetten (waar de pad zit) en die er dan uithalen. Dan ga je multitasken, en wanneer je koffie warm is dan zie je van hé er zit geen pad in, dus moet er een nieuwe in. Of is dat geen optie :p ?