maakt koffie dik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met genoeg suiker een volle room erin wel ja, en bij elk bakkie een grote koek neemt van koffie zelf niet

Het beste antwoord

Koffie zelf niet, maar als je er veel suiker in doet, dan is dat niet bevorderlijk voor de slanke lijn, zeker niet als je véél koffie met suiker drinkt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje...
Denk dan ook gelijk aan (indien je het gebruikt) koffieroom.
Daar zitten ook vetten, dus calorieën, in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het koffieleutje erbij;-)+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn dan weer zoetjes voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank jullie wel ;-)
...èn de koekjes....ook niet erg goed voor de slanke lijn.... maar dát heeft dan weer niks met de koffie zelf te maken!!

Andere antwoorden (5)

Nee. Koffie heeft vochtafdrijvende werking. Je word dik als je meer calorieën tot je neemt dan dat je verbrand.
12 jaar geleden
Hoi,

Koffie kan dik maken omdat het de eetlust kan opwekken. Maar als dat bij jou niet gebeurt, dan hoef je je geen zorgen te maken.

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De koffie niet, de suiker en room erin wel
12 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je erin doet en hoeveel je drinkt. Van nature bevat koffie geen calorieën. Als je er suiker en melk in doet zul je veel calorieën binnen krijgen. In combinatie met een abnormale drinkgedrag is het ongezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koffie maakt niet per direct dik.
Koffie wekt wel extra eetlust op dus het kan zijn dat je na een kop koffie extra zin hebt om te snacken.
Als je veel suiker of room in je koffie doet dat zul je er wel dik van worden.