wie heeft er voor mij lekkere groentensappen recepten voor de sapcentrifuge mag ook met fruit zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
AWM
14 jaar geleden
Dat wil ik ook wel weten, dat ding staat al jaren in de kast.

Antwoorden (4)

Zie onderstaande link. Of ze lekker zijn, geen idee, want ik heb zo'n ding niet (en wil het ook niet, omdat het bij iedereen blijkbaar in de kast staat), maar uitproberen doet wonderen. En daarbij zou ik het misschien wel lekker kunnen vinden, maar dat garandeert dan niet dat jij het ook lekker vindt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens alle restjes groenten die ik in de koelkast had in de sapcentrifuge gedaan.
Het ging om een stukje broccoli, wortels, courget, tomaatje, paprika, paar stengels bleekselderij en wat takjes peterselie. En het smaakte echt heerlijk.
Wat het filmpje aangeeft, dat bij mijn sapcentrifuge zit, dat je, hoe dan ook, begint met een appel en eindigt met een appel.
Zowel bij je groenten als bij je fruitsapjes, het waarom heb ik er niet uit kunnen halen. Het smaakt gewoon lekker.

Je kunt van deze groentensapjes ook een soep maken:
In een pannetje doen, warm maken en er eventueel (gegaarde) gehaktballetjes en een handje vermicelli bij doen en je hebt een super vers en gezond soepje.
Succes er mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier heb je vast wel iets aan, er staan genoeg recepten op.

http://sappen.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de markt gaan .Wat er in de aanbieding is kopen.Nu is het tomatentijd en alleen al tomatensap drinken is gezond .klein beetje peper en zout erop en drinken maar.fruitrecept.Alle soorten vruchten door elkaar zogezegd een sangria zonder drank.