Hoe lang is een open (gebruikt) vat bier houdbaar?

We hebben een feestje gehad en er zit nog +-25 liter bier in het vat.
Hoe lang is het nou nog houdbaar/drinkbaar?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
36.9K

Het beste antwoord

Ongekoeld zou ik m'n gasten het bier niet meer schenken na 3 dagen. Gekoeld kan ie ruim een week mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de leverancier, die moet het je toch kunnen vertellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gekoeld zeker nog 2 weken houdbaar, beter is wel tussendoor nog te gebruiken. En voor je gebruik eerst weer wat leg lopen. En geloof me nou maar ik werk al 20 jaar in de horeca.