weet iemand nog een heerlijke cocktail te maken?

ik ben dol op cocktails maken alleen ik weet geen "bijzondere" of nog niet geprobeerde, dan kan ik mijn vriendje verassen met een lekker cocktail^^

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Kijk eens op Bartenders on the road.com (zie link)
Ik vind zelf een Tequila Sunrise erg lekker en ziet er nog leuk uit ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sex on the beach
Ingrediënten voor 1 cocktail

* 30 milliliter wodka
* 30 milliliter Peach Tree
* jus d'orange
* grapefruitsap
* cranberrysap
* ijsblokjes

Bereidingswijze
Pak een groot cocktailglas en vul dat met 2 of 3 ijsblokjes. Schenk hierover de Wodka en de Peach tree. Vul daarna aan met evenveel jus d'orange, grapefruitsap en cranberrysap.

Garneer met een schijfje citroen en twee rietjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tropical Coco

Men neme:
Een verse ananas
Een verse kokosnoot
Een fles malibu
Een pak ananassap
Een blikje kokosroom

Ananas schoonmaken, kokosnoot schoonmaken en het vruchtvlees van beide in de blender. Goed blenden en dan de kokosroom en ananassap erbij. Dan in een cocktailshaker gieten en de malibu erbij (veel :) ) dan was gecrushed ijs erbij en shaken maar.
Geloof me..je weet niet wat je proeft, echt een hemelse cocktail als je het mij vraagt!