weet iemand nog een heerlijke cocktail te maken?

ik ben dol op cocktails maken alleen ik weet geen "bijzondere" of nog niet geprobeerde, dan kan ik mijn vriendje verassen met een lekker cocktail^^

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kijk eens op Bartenders on the road.com (zie link) Ik vind zelf een Tequila Sunrise erg lekker en ziet er nog leuk uit ook.

Bronnen:
http://www.bartenders-on-the-road.com/cock...

Sex on the beach Ingrediënten voor 1 cocktail * 30 milliliter wodka * 30 milliliter Peach Tree * jus d'orange * grapefruitsap * cranberrysap * ijsblokjes Bereidingswijze Pak een groot cocktailglas en vul dat met 2 of 3 ijsblokjes. Schenk hierover de Wodka en de Peach tree. Vul daarna aan met evenveel jus d'orange, grapefruitsap en cranberrysap. Garneer met een schijfje citroen en twee rietjes.

Tropical Coco Men neme: Een verse ananas Een verse kokosnoot Een fles malibu Een pak ananassap Een blikje kokosroom Ananas schoonmaken, kokosnoot schoonmaken en het vruchtvlees van beide in de blender. Goed blenden en dan de kokosroom en ananassap erbij. Dan in een cocktailshaker gieten en de malibu erbij (veel :) ) dan was gecrushed ijs erbij en shaken maar. Geloof me..je weet niet wat je proeft, echt een hemelse cocktail als je het mij vraagt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100