Ik maak hem altijd zo;

Doe in een shaker; 30 milliliter wodka,
30 milliliter passoa,
70 milliliter sinaasappelsap,
70 milliliter cranberrysap.
Doe er flink wat ijsblokjes bij en shaken maar.
Vul een longdrinkglas ermee en doe er een schijfje limoen bij op de rand. Proost!

Ik vind hem zelf zo het lekkerst.

Nog een tip als je toch van wodka houdt;
Vul eens een longdrinkglas voor driekwart met ijsblokjes en doe hier 45 ml. wodka, 60 ml. grapefruitsap en 45 ml. cranberrysap bij. Alles goed door elkaar roeren en drinken.
Lekker als je niet zo van zoet houdt.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pak een groot cocktailglas en vul dat met 2 of 3 ijsblokjes. Schenk hierover de Wodka en de Peach tree. Vul daarna aan met evenveel jus d'orange, grapefruitsap en cranberrysap.

Garneer met een schijfje citroen en twee rietjes.