De groene ijsthee van de aldi, is die net zo goed ( antioxidanten) als die van lipton?

De aldi heeft sinds kort ook groene ijsthee. Maar is deze net zo goed als van lipton, wat betreft antioxidanten etc...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke kans dat ie uit dezelfde fabriek komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke.. De ingredienten zijn hetzelfde, echter staat er op het pak van de aldi "met groene thee extract"...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo anti-oxidanten, ben je bang dat je roest vanbinnen, dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti- oxidanten zijn gewoon goed voor je;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stippel... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De groene thee van Lipton is een ver 'familielid' van de echte groene thee. Echte groene thee smaakt heel anders!

Het beste antwoord

Looizuur is een goede antioxidant, komt in groen thee wat minder voor dan in gewone, maar ik mag aannemen dat ze het er niet hebben uitgehaald bij de Aldi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lipton ijstee zit GEEN koolzuur. Lipton ijstee maakt het eigelijk wel lekkeder met een toegevoegde ingrediënt