Waar kan je kinderchampagne kopen?

Ik ben op zoek naar een goede kinderchampagne, uiteraard zonder alchohol. Ik weet dat er kinderchampagne verkocht wordt bij de Hema, maar daar ben ik persoonlijk niet zo over te spreken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
5.6K
anneliez
13 jaar geleden
Ik neem even aan dat de champagne niet voor je zelf is, Kinderen hebben een heel ander idee vanw at ze lekker vinden, dus dat kan best die J&J champagne zijn
Amadea
13 jaar geleden
Maak het dan zelf! Bijvoorbeeld door de helft appelsap en de helft spa rood te mengen met wat vloeibare honing.

Het beste antwoord

Wibra heeft kinderchampagne in de smaken appel en perzik voor € 0,99. Of het goed is kan ik je niet garanderen, maar voor 99 cent kun je je in ieder geval geen buil aan vallen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bij de jumbo of bij de slijter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij jamin.
Gokje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus heeft kiddibull aardbei of appel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action, hema, heel soms zelfs bij de kruidvat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer anders een Royal Club Shandy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon in de supermarkt