Moet je vodka of de mengsapjes ermee best gekoeld of lauw drinken?

Dit is mijn laatste vraag betreffende cocktails :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.3K

Antwoorden (4)

Koud =] Cocktails altijd lekker met 6 ijsklontjes in de shaker dan is het gelijk lekker =] have fun
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo koud mogelijk!

Zelf leg ik een fles wodka altijd in de vriezer. Door het hoge alcoholpercentage bevriest het niet en is het wel altijd op ideale drinktemperatuur, zelfs als de ijsblokjes op zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gekoeld, hoezo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gekoeld het lekkerst, vinden de meeste mensen, iets lauwe cocktails met vodka zijn minder lekker omdat dan de smaak van de alcohol sterker is dan de sapjes-smaak.