Als je verschillende biertjes van verschillende hoeveelheid alcohol wilt drinken. Waarom moet je dan met het biertje met de minste alcohol beginnen?

Wat gebeurd er als je het andersom doet? Dus met de meeste alcohol beginnen en met de minste eindigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Het gaat niet zozeer om het alcoholgehalte, maar om de smaak. Je kunt het beste beginnen met de lichtste. Als je met de zwaarste zou beginnen, proef je de lichtere die erna komen minder goed.
bamibal